אביזר קטן שישדרג כל מסיבה ואירוע
פוסטים

אביזר קטן שישדרג כל מסיבה ואירוע

סטיקלייטים לאירועים הוא מוצר פופולרי במיוחד. בדרך כלל נמכר בחבילות של 50-100 יח’ ולמרות שהוא פופולרי קשה מאוד למצוא אותו בחנויות צעצועים. הוא בדרך כלל נמכר בחנויות ימי הולדת או ישירות מהיבואן לצרכן, בדוכנים או באירועים מיוחדים. באתר שיקשוק תוכלו למצוא סטיקלייטים מסוגים שונים, במחירים האטרקטיביים ביותר בישראל ועם משלוח מהיר עד הבית. כמובן שתוכלו למצוא באתר גם עוד מגוון עצום של אלפי פריטים ואביזרים למסיבות, ימי הולדת ועוד. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר, לרשום בחיפוש “סטיקלייט” או לחפש לפי הקטגוריות ותתי הקטגוריות באתר, להתרשם מהמוצרים ולהוסיף לעגלה.

אביזר קטן שישדרג כל מסיבה ואירוע

מהם סטיקלייטים?

סטיקלייטים יהיו בדרך כלל מקלות סיליקון גמישים, שבתוכם יש חומר נוזלי מיוחד שבערבוב וניעור שלו החומר יוצר תרכובת כימית הגורמת לו לזהור בחושך. יש מגוון סוגים של סטיקלייטים בגדלים ועוביים שונים וכן בצורות שונות. כמובן שיש סטיקלייטים גם בצבעים שונים. אלה יכולים להיות פופולריים מאוד במועדונים בכל הארץ במסיבות הנערכות מדי לילה, יכולים להיות פופולריים במסיבות ימי הולדת, ימי סטודנט, ימי עצמאות ומגוון רחב של אירועים הנערכים בשעות הערב/והלילה. מדובר פשוט באביזר מדליק, זול ומגניב המאיר בחושך בצבעים שונים ויכול לשדרג משמעותית את האווירה והתפאורה במקום.

 

אילו סוגים יש ובאילו מחירים?

הסטיקלייט הסטנדרטי יהיה מקל באורך 10-15 ס”מ, העשוי סיליקון ובתוכו זול כימי בצבע מסוים. כאשר “שוברים” או יותר נכון מעקמים את המקל הגמיש, התרכובת הכימית מתערבבת ויוצרת את האפקט הזוהר בחושך. בדרך כלל לא תראו את הזוהר באור יום או בחדר עם מספיק אור ולכן כדאי להחשיך את המקום לחלוטין או כמעט לחלוטין כדי לבדוק אם הסטיקלייטים עובדים כראוי או במהלך מסיבה למשל כדי לתת להם את אפקט הוואו הזוהר אצל כל האורחים. יש מגוון סוגים של סטיקלייטים כאמור: צמידים, משקפי סטיקלייט, עגילי סטיקלייט ואפילו סוכריה על מקל סטיקלייט. יש גם מקלות סטיקלייט עבים יותר שהם פחות גמישים ולא מתקפלים אך יכולים לספק תאורה חזקה ומושכת יותר בעלת נוכחות. במקרה של סטיקלייט שנשבר יש להימנע מאכילה או נגיעה בנוזל ויש פשוט לזרוק את הסטיקלייט לפח.

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן