פוסטים

איך לפתוח דוכן אביזרים ביום העצמאות

איך לפתוח דוכן אביזרים ביום העצמאות

יום העצמאות הוא אחד החגים הכיפיים ומרוממי הרוח שיש לנו! זו הזדמנות נהדר להתחבר למדינה וללאומיות מתוך מקום משמח ומעצים! הרבה אנשים מסתובבים ברחובות והחגיגה אינה שלמה בלי דוכנים המספקים את כל האביזרים ליום העצמאות.

דוכנים ביום העצמאות משמחים את כולם! האווירה ברחובות מדהימה ולכן זה כיף ענק להקים דוכן אביזרים ביום העצמאות. אז אם יש לכם רצון לפתוח דוכן כזה לכו עם החזון שלכם.

אחרי הכל אם תרצו אין זו אגדה!

יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת כשאתם ניגשים לנושא. חשוב לבוא לזה מוכנים וערוכים בצורה הטובה ביותר על מנת שהאירוע ילך הכי חלק שרק אפשר ותהנו מהחג המרגש הזה וגם מאפשרות להרוויח כסף!

הכנו לכם מדריך מקוצר עם הדברים הכי חשובים שאתם צריכים לדעת.

דגשים חשובים שאסור לפספס כשפותחים דוכן עם אביזרים ליום העצמאות

בירוקרטיה ואישורים

את האישור לדוכן ואת המידע ההכרחי שעליכם לדעת יש לקבל מהעירייה או מהמועצה האיזורית בה אתם מעוניינים לפתוח את הדוכן. בדרך כלל תצטרכו למלא טפסים רלוונטים וכך תקבלו את האישור הרשמי.

שעות

אחרי שינתן האישור יעדכנו אתכם בשעות שבהן הדוכן יוכל לפעול, וגם מתי תוכלו להגיע כדי להפעיל את הדוכן. ברוב המקומות ניתן להפעיל את הדוכן כבר משעה שבע וההמלצה היא אכן להתחיל מוקדם ככל הניתן כי חלק מהאנשים מתחילים להסתובב מוקדם יחסית.

מה להביא לדוכן עצמו?

מעבר לסחורה שתרצו למכור חשוב להביא כמה דברים שיעזרו לכם למכור ולשמור על הסדר והנקיון. דוכן מבולגן לא מזמין אנשים לקנות. לכן חשוב שתביאו אתכם: שולחן, מנורה, כבל מאריך ושקיות אשפה גדולות. בחלק מהמקומות אולי יספקו לכם חלק מהדברים ולכן חשוב לשאול לפני.

אביזרים

החלק הכיפי של הדוכן – מה מוכרים? לא חשוב מה תחליטו למכור חשוב שתבחרו ספקים מנוסים עם ציוד איכותי ולא יקר! עליכם למצוא חנות שמוכרת פריטים מדליקים ליום העצמאות וחשוב שיהיה גיוון והרבה דברים כיפיים ומרימים, שיעשו לאנשים חשק לקנות.

איך מחליטים איזה אביזרים למכור בדוכן?

דוכן טוב יהיה דוכן עם מגוון דברים מדליקים שיעזרו לאנשים לחגוג את יום העצמאות.

כיום בשוק קיימות הרבה חנויות והרבה מוצרים – איך תחליטו מה יעשה את הדוכן שלכם למגניב במיוחד?

  • ספקים – אחד הדברים הכי חשובים הוא איזה אביזרים ליום העצמאות יהיו בדוכן שלכם. יכול להיות שתהיה לכם הרבה תחרות ולכן חשוב לגוון במוצרים. אתם צריכים למצוא חנות טובה ומקצועית שיכולה לספק הרבה דברים. שיקשוק סיטונאות היא חנות מדהימה יש בה יותר ממאתיים מוצרים שונים ליום העצמאות! תוכלו למצוא שם ממש הכל. כל מה שאתם חולמים שצריך כדי לחגוג חג עצמאות מדהים: פטישים מתנפחים, דגלים במגוון גדלים, צמידים זוהרים, שרשראות משמחות, כובעים מגניבים ועוד מלא פריטים. הכל כמובן בגווני כחול לבן.
  • תחשבו כמו ילדים – חג העצמאות זה חג מדהים לילדים. הם זוכים לראות הופעות, לבלות זמן עם ההורים או עם חברים ולעשות קצת מעשי קונדס ושובבות במסגרת המתאימה. לכן תחשבו על עצמכם בתור ילדים – מה אהבת? פטיש מתנפח? ספריי חוטים?
  • תחשבו חגיגי – לא סתם קוראים לזה חגיגות יום העצמאות – אנחנו חוגגים ובגדול! תחשבו על מוצרים מנצנצים ויפים שעושים תחושה של חגיגה בלב! החל מווסטים או עניבות נוצצות ועד מוצרים שיקשטו את הבית כגון מגן דוד גדול ונוצץ.

אז השנה אתם ממנפים את יום העצמאות ומביאים שמחה לאנשים אחרים ועל הדרך מרוויחים קצת כסף.

תזכרו לבחור בספקים שיכולים לספק את האביזרים הכי מקצועיים ואיכותיים! שיקשוק סיטונאות מציעים יותר ממאתיים מוצרים, כך שיהיה לכם גיוון אדיר לדוכן שלכם. מוצרים מקוריים באיכות מצוינת. תוכלו למצוא שם כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו מכובעי כחול לבן ועד שרביטים זוהרים בחושך. העזרו בהם ועשו לכם את הדוכן הכי מיוחד ומגניב בסביבה!  הם גם מציעים את המחירים הכי טובים בשוק לחגיגה מושלמת!

אז שיהיה חג שמח ובהצלחה!

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן