הכן את עצמך לקיץ!
פוסטים

איך לשדרג את החוויה שלכם ושל הילדים בבריכה?

הקיץ מתקרב ואתם מתחילים כבר להריח את הבריכה והים בדמיונכם? ובכן בעבור משפחות רבות זהו הזמן הכי טוב והכי מהנה לבלות יחד, לקחת את הילדים לים/לבריכה, לעשות פיקניק ולבלות כל המשפחה. השמש החמימה מספקת לנו מזג אוויר נעים לצאת וליהנות אך כמובן שנרצה גם להצטייד בהתאם, בין אם מדובר בבריכה הפרטית שלנו בגינה או בבריכה בקנטרי שאנו מנויים אליו, בחוף הים או בכל מקום אחר שיש בו מתקני מים. אביזרים מתנפחים לבריכה תוכלו למצוא בשפע ובמחירים מיוחדים באתר שיקשוק.

הכן את עצמך לקיץ!

מגוון רחב של אביזרים מתנפחים לבריכה במחירים מיוחדים:

אביזרים מתנפחים לבריכה יהיו כל פריט שניתן לנפח באמצעות אוויר נשיפה או משאבה וליהנות ממנו בבריכה/בים. ישנם אינספור פריטים שונים, החל ממזרנים מתנפחים, גלגלי ים בגדלים וצורות שונות, דרך מצופים לידיים ועד כדורי ים מתנפחים. תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד, זול יותר מחנויות הצעצועים. תוכלו למשל ליהנות מגלגלי ים בצורת אבוב בגדלים שונים, גלגלים ממותגים עם מיטב הגיבורים של הילדים, גלגלים עם ציורים או בצבע חלק, גלגלים לתינוקות בצורת שיחה מתנפחת עם מקום לרגליים. תוכלו למצוא גם גם גלגלי ים עם גגון לתינוקות. תוכלו למצוא גלגלי ים מיוחדים בגדלים שונים: ברבור, חד קרן, פלמנגו, מזרון ים בצורה של אבטיח, מזרון ים בצורה של פיצה ועוד.

התכוננו לקיץ לפני כולם ובחרו בדיוק את מה שאתם צריכים:

מלבד אביזרים מתנפחים לבריכה יש עוד מגוון רחב של אביזרים שתוכלו לרכוש ולהתכונן לבריכה/לים. לדוגמה מצופי ספגטי, כובעים, חלוקי מגבת לילדים, מזרקי מים, אקדחי מים, ערכות כלים ודלי למשחק בחוף הים, משקפות צלילה ועוד.

 

אביזרים מתנפחים בסיטונאות:

אם אתם בעלי חנות צעצועים, חנות מתנות או חנויות מסוגים שונים המעוניינים לשווק אביזרים מתנפחים לבריכה לקראת הקיץ ללקוחותיכם או אנשים פרטיים שמחפשים אביזרים למסיבות, חומרי יצירה ועוד – תוכלו להיכנס לאתר של שיקשוק ולהתרשם מהקטלוג המגוון באתר. תוכלו לרכוש את המוצרים במחירי סיטונאות עם משלוח עד בית העסק וליהנות ממכירה ברווח במחירים הסטנדרטיים המוכרים בשוק. לפרטים נוספים ופתיחת כרטיס לקוח צרו עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן