בלונים בכל מיני צבעים
פוסטים

בלונים בכל מיני צבעים

בלונים הם דבר נהדר שאנו זוכים לראות בכל יום הולדת, בכל אירוע משמח ולעתים אפילו סתם לתת בלון לילד שלנו כדי לשמח אותו. בעלי עסקים משתמשים בבלונים עם הדפסים של שם/לוגו העסק לצרכי פרסום, אחרים מוכרים בלונים למסיבות ואירועים שונים, אחרים עושים סידורי בלונים ואחרים מוכרים בלוני הליום בחנות שלהם. מכירת בלונים בסיטונאות היא שירות שאנו מעניקים אצלנו בשיקשוק לבעלי עסקים המשווקים בלונים בעסק שלהם, בין אם מנופחים ובין אם לא מנופחים, זאת במחירים מיוחדים.

בלונים בכל מיני צבעים

בלונים מכל הסוגים במקום אחד:

על מנת שבעל עסק ימכור בחנות/בעסק שלו בלונים, גם אם אלה לא מנופחים בהליום למשל, הוא צריך להרוויח מהעסקה עצמה. לכן הוא אינו יכול לרכוש את הבלון במחיר קרוב או זהה לזה שהוא ימכור ללקוח שלו ומצד שני הוא לא יכול להפריז יותר מעבר למחיר השוק. לדוגמה: אם הוא ימכור בלון הליום ב25 שקלים שבחנות סמוכה או אפילו חנות אחרת בעיר תמכור את אותם בלונים ב15 שקלים ליחידה הקהל חכם ויבין את זה מהר מאוד וילך לרכוש מהיכן שיותר משתלם לו. על כן אם תשיגו את אותם בלונים במחיר סיטונאי ולא במחיר לקוח קצה תוכלו ליהנות מרווחים נאים ולהתפרנס בכבוד. מכירת בלונים בסיטונאות לא מחייבת אתכם לקנות בכמויות גדולות בהכרח מכל סוג בלון, אולם כן יש דרישה מינימלית לכמות מסוימת של בלונים מכל סוג.

באתר ובחנות של שיקשוק תוכלו למצוא מגוון רחב של בלונים מכל הסוגים והכול במקום אחד:

  • בלונים רגילים בצבעים שונים.
  • בלונים רגילים עם הדפסה.
  • בלוני מיילר בצורות שונות: כוכבים, לבבות, עיגולים וכו’.
  • בלוני מיילר ממותגים
  • בלונים של חיות.
  • בלונים לניפוח עצמי עם כיתוב HAPPY BIRTHDAY וכיתובים אחרים.
  • ועוד..

 

ציוד נוסף לבלונים, מפעילים וחנויות:

באתר ובחנות של שיקשוק תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד לבלונים ובלונאים. החל מבלוני הליום לניפוח בעסק, דרך משאבות לניפוח בלונים רגילים, עמודים וקשתות לסידורי בלונים, מקלות ופרחים לבלונים ועוד אינספור דברים אחרים. צרו קשר באתר או בטלפון או בצעו הזמנה ישירות דרך האתר והמשלוח בדרך אליכם!

מוצרים קשורים בלבד

wpChatIcon
דילוג לתוכן