בלונים לאירועים - לא חייב לקרוע לכם את הכיס!
פוסטים

בלונים לאירועים – לא חייב לקרוע לכם את הכיס!

בלונים משמשים אותנו ליצירת תפאורה צבעונית ומרשימה בכל אירוע משמח, בין אם הוא נערך בתוך מקום סגור ובין אם הוא נערך בחוץ. בלונים למכירה בסיטונאות תוכלו למצוא באתר ו/או בחנות של שיקשוק ומלבד המחירים המיוחדים ניתן להתרשם גם ממגוון עצום של בלונים מסוגים שונים. הבלונים משמשים אותנו ליצירת זר בלוני הליום ליום הולדת, לסידור בלונים לימי הולדת בבית, כתוספת לתפאורה באירוע מסוים הנערך באולם אירועים או אפילו בשטח חיצוני, בכנסים ואירועי חברה או התרמה ואינספור שימושים אחרים. אם יש לכם חנות מתנות או צעצועים, דוכן או שאתם מפעילים ימי הולדת, מארגני אירועים או מספקים שירותי סידור בלונים אתם וודאי תרצו לרכוש בלונים בסיטונאות ואת הציוד הנדרש ולא להסתפק במחירים של לקוחות קצה.

בלונים לאירועים - לא חייב לקרוע לכם את הכיס!

בלונים למכירה בסיטונאות – ועכשיו בכמויות הגיוניות:

אחת הבעיות הגדולות עבור עצמאיים העוסקים עם בלונים או חנויות קטנות עם תקציבים נמוכים היא שספקים שונים דורשים מהם לקנות בלונים בכמויות גדולות מאוד. לדוגמה: אם הם רוצים בלון מיילר ממותג של דיסני למשל, הרי שהם דורשים לפחות 3 או אפילו 6 יח’ מאותה הדמות. בחנות של שיקשוק תוכלו להגיע בעצמכם אל המקום ולבחור את הכמויות הדרושות לכם, את הסוגים שמוצאים חן בעיניכם ואפילו לבצע את ההזמנה ישירות דרך האתר של החברה. זהו אחד היתרונות הבולטים של החברה וזאת מבלי להזכיר את המגוון הגדול והמחירים הזולים.

כל סוגי הבלונים במקום אחד:

בחנות של שיקשוק תמצאו את כל סוגיה בלונים שאתם צריכים לעסק שלכם במקום אחד. החל מבלונים רגילים פשוטים, דרך בלוני מיילר לניפוח בהליום ובלוני כיתוב לניפוח עצמי עם קש. תוכלו למצוא בלוני כרום מיוחדים, בלון בתוך בלון, בלונים עם קונפטי, בלונים שקופים, בלונים עם נורות לד, בלונים ממותגים, בלונים בצורות ובצבעים שונים, בלונים מודפסים, בלוני לב, בלונים ארוכים לפעילויות ועוד.

זקוקים לציוד נוסף?

אצלנו בשיקשוק תוכלו למצוא גם ציוד נוסף הנדרש לתפעול העסק, החל ממשאבות ידניות וחשמליות לניפוח בלונים רגילים ועד לבלוני הליום בגדלים שונים, ווסת לבלוני ההליום עם שעון, קשתות ועמודים מברזל למכירה ועוד.

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן