לא צריך יותר לשבור קופת חיסכון כדי להעסיק את הילדים..
פוסטים

לא צריך יותר לשבור קופת חיסכון כדי להעסיק את הילדים..

לגלית יש 3 ילדים מתוקים, בהפרשים של שנתיים לערך אחד מהשני, כולם עדיין בגיל קטן יחסית וכדי להעסיק אותם היא חיפשה בנרות חנות חומרי יצירה שתוכל לספק לה חומרים ואביזרים שונים ליצירה במחירים מוזלים. כידוע חומרי יצירה יכולים להיגמר מהר וכל הורה יודע כי הוצאות רבות במהלך החודש יכולות ללכת על צעצועים, אביזרים ופרטי יצירה שונים כדי להעסיק את הילדים, לייצר להם עניין ולסייע להם לפתח את היצירתיות, הדמיון והמחשבה שלהם.

לא צריך יותר לשבור קופת חיסכון כדי להעסיק את הילדים..

מה תוכלו למצוא בשיקשוק?

שיקשוק סיטונאות היא חנות צעצועים, חומרי יצירה, בלונים וכל מה שאתם צריכים לאירועים, ימי הולדת, חגים ועוד. החנות מייבאת ומשווקת חומרי יצירה ממאות סוגים שונים ולכל הגילאים. תוכלו למצוא במקום חוברות צביעה ויצירה, טושים, עפרונות בצבעים, ציוד משרדי, ביצים לצביעה, מדבקות, חרוזים, אבנים, פלסטלינה, בצקים, ערכות יצירה מיוחדות ועוד אינספור דברים אחרים. כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד. מלבד חומרי הגלם תוכלו למצוא משחקי יצירה, ערכות יצירה מיוחדות כמו ערכות ארכיאולוגיה, ערכות צביעה, ערכות בקבוקים למילוי בחול צבעוני, ערכות בורקס וסליים, ערכות ניסויים מדעיים לילדים, גירים, דבקים, צבעי גועש, ניירות, מחברות, דפי סול, חומרות יצירה וצביעה לחגים ועוד.

רכישה סיטונאית לעסקים:

אם אתם בעלי עסקים הזקוקים לחומרי יצירה לעסק תוכלו לזכות במחירים מיוחדים לרכישה בסיטונאות. כמו כן תוכלו למצוא כל שאתם צרכים לעסק שלכם. לדוגמה: אם יש לכם חנות בעיר או בקניון ואתם צריכים חנות חומרי יצירה שתספק לכם חומרי יצירה במחירי סיטונאות כדי שתוכלו למכור אותם ברווח בחנות שלכם – הגעתם למקום הנכון. גננות רבות למשל רוכשות דברי יצירה רבים במחירים זולים במיוחד לפעילויות בגן. מפעילי ימי הולדת ודוכנים שונים גם כן רוכשים חומרי יצירה בשיקשוק ובמחיר מוזל במיוחד. לפרטים נוספים והתרשמות מקטלוג המוצרים המלא תוכלו להיכנס לאתר או להגיע לבקר אותנו בחיפה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לענות לכם על שאלות בכל צורך בטלפון או אפילו דרך המייל. ניתן גם לבצע הזמנה מאובטחת ונוחה דרך האתר עם משלוח עד אליכם הביתה או אל בית העסק לבחירתכם.

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן