להרגיש כמו בפארק מים בחצר הבית שלכם!
פוסטים

להרגיש כמו בפארק מים בחצר הבית שלכם!

לכל אחד יש חלום להקים בריכה בחצר הביתית. גם ילדים וגם מבוגרים יכולים ליהנות ממנה שעות רבות ובעיקר בחודשי הקיץ. ניתן לערוך ימי הולדת של הילדים ולהזמין את חבריהם גם כן למסיבת בריכה ביתית ואפילו כאשר מארחים את בני המשפחה כולם יכולים ליהנות יחד מהבריכה הביתית. מתנפחים לבריכה ביתית הן מצרך מבוקש שכן גם ילדים וגם מבוגרים יכולים לשדרג את חוויית הבריכה הביתית עם מגוון מוצרים שונים, מתנפחים ועוד. הכול תוכלו למצוא באתר ובחנות של שיקשוק.

להרגיש כמו בפארק מים בחצר הבית שלכם!

מגוון רחב של מתנפחים ואביזרים שונים לבריכה:

חברת שיקשוק מייבאת ומשווקת מוצרים ואביזרים שונים לבריכה, לרבות מתנפחים לבריכת ביתית, חלוקים ומגבות לילדים, מצופים, כדורי ים, כובעים לילדים, מזרקי מים ועוד. מתנפחים לבריכה ביתית חשובים מאוד לכל מה שקשור בבטיחות וביטחון כאשר הילדים בבריכה. מתנפחים גדולים יותר בצורות שונות כמו ברבור, חד קן ואפילו אבובים, משמשים בדרך כלל לכיף, פנאי ומתאימים גם ואולי אף במיוחד לאנשים מבוגרים יותר. יש גם גלגלי ים קטנים, סירות גלגל עם מקום לרגליים ובטיחות לתינוקות ומתנפחים מיוחדים עם גגות לתינוקות.

  • גלגלים – תוכלו למצוא מגוון רחב של גלגלי ים, בגדלים שונים, צבעים שונים, חלק ממותגים, חלק עם ציורים וחלק בצבעים חלקים. יש גם אבובים בגדלים שונים.
  • מתנפחים לתינוקות – תינוקות עדיין לא יכולים להיאחז בגלגל וגם גלגל ים קטן ללא רצפת תמיכה עם מעבר לרגליים עשויה להיות לא בטוחה עבורו לכן יש מתנפחים מיוחדים לתינוקות, חלקם גם כוללים גגון מתנפח לספק להם צל מהשמש הקופחת.
  • מצופים – מגוון רחב של מצופים בגדלים, צבעונים וסוגים שונים, חלקם גם ממותגים.
  • מתנפחים מיוחדים – ברבור, חד קרן, פלמנגו ועוד.
  • מזרני ים בגדלים וצבעים שונים.
  • מצוף ספגטי, גלשנים ועוד.
  • כדורי ים, כדורים צבעוניים מתנפחים, כדורי גומי ועוד.

 

המחירים המשתלמים ביותר וכל מה שאתם צריכים במקום אחד:

בשיקשוק סיטונאות תוכלו למצוא את המתנפחים השווים ביותר במחירים המיוחדים ביותר והכול במקום אחד. כל מה שאתם צריכים ובמחיר מיוחד גם עבור לקוחות קצה המעוניינים לחסוך מעלויות החנות וגם עבור בעלי עסקים, חנויות ודוכנים המשווקים מוצרים אלה לכבוד הקיץ.

מוצרים קשורים בלבד

Comments are closed.

wpChatIcon
דילוג לתוכן